15.5.13

Προβατάκι "με τη βούλα".

   Σήμερα έφτιαξα ταμπελίτσες με το προβατάκι τις οποίες ενεπνεύσθην από εδώ. Ευχαριστώ τον εξάδελφο Μάνο, γιατί αρχικά εκείνος μου έστειλε το λινκ.
   Επειδή ήθελα να το παραλλάξω λίγο και να πειραματιστώ ταυτόχρονα, συνδύασα ακόμη μια ιδέα την οποία δανείστηκα από εδώ.
Τα υλικά για την κατασκευή της μικρόσφραγίδας που χρειάστηκα απλά και φθηνά, μαζί με την βαμβακερή κορδέλα, σύνολο ούτε 7 ευρώ.




   Κατόπιν ακολούθησα τις οδηγίες από αυτό εδώ το βιντεάκι το οποίο βρήκα σε ένα άλλο blog. 'Ηθελα λίγη ώρα μέχρι να συνηθίσω το κοπίδι, αλλά στο τέλος το κατάφερα, έχοντας στο μυαλό μου το αρνητικό του σχεδίου, το οποίο ήθελα να φαίνεται ως αποτύπωμα.



   Λίγη ακρυλική πράσινη βαφή και δοκιμή πάνω στην λευκή κορδέλα. 'Ετοιμο για πλήρη εφαρμογή.
   Στη συνέχεια βοήθεια με τη ραπτομηχανή για να γίνει το ταμπελάκι θηλιά, ώστε να μπορεί να περάσει από μέσα κορδονάκι.
   'Ετοιμα  λοιπόν τα φελτοκοσμήματα, που πλέον διαθέτουν το λογότυπο προβατάκι "με τη βούλα".




 Αυτά! Φεύγω τώρα, γιατί με περιμένει η πισίνα και μερικοί χρόνοι που πρέπει να πιάσω... κι αν (όταν) τους πιάσω, θα σας ενημερώσω γιατί πολύ θα το χαρώ. Καί αυτό!


 

3 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Είναι πολύ όμορφα! Και είχα στο μυαλό μου να φτιάξω κι εγώ!!!
καλή επιτυχία στο χρόνο σου!!!!

angie philosopher είπε...

Ευχαριστώ γλυκιά Αγγελική! Αν χρειαστείς βοήθεια για τα ταμπελάκια, ξέρεις...

Chocorello είπε...

Τα συγχαρίκια μου κι από δω, και μη πιτσιλάς πολύ, ε!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...