27.8.14

Καλοκαιρινά φελτοπειράματα.

   Εκεί όπου ξεκίνησε η πρώτη δραστηριότητα με το μαλλί, εκεί συνεχίζει ο πειραματισμός με καλοκαιρινή διάθεση. Οι καλοκαιρινές διακοπές με γέμισαν νέες εικόνες από την ελληνική φύση και επόμενο είναι να θέλουν να ξεπηδήσουν από το κεφάλι μου, παίρνοντας μορφή με το αγαπημένο μου υλικό.
   Ο πρώτος πίνακας ζωντάνεψε από ένα βράχο στο μικρό νησάκι Σκοπά της Λακωνίας και βρήκε ήδη τη θέση του στο δωμάτιό μου. Το σημερινό πείραμα ήταν μάλλον η συνέχειά του με περισσότερο χρώμα και διάθεση για παιχνίδι. Τρισδιάστατες μορφές, ανάγλυφα σχέδια και αντιθέσεις.
   Εγώ και ο Ρόκυ πολύ το διασκεδάσαμε το απογευματάκι στην αυλή και το αποτέλεσμα αν και ακόμη δεν έχει στεγνώσει, είναι μάλλον αξιοπρεπές.
Θα κλείσω με μια ρήση που διάβασα σήμερα και πολύ μου άρεσε, όπως και άλλες αυτού του κυρίου με τα φριζαρισμένα άσπρα μαλλιά:
"Η δημιουργικότητα είναι μεταδοτική. Διαδώστε το" . 'Αλμπερτ Αϊνστάιν

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...